komunikační strategie prodeje elektronockých vstupenek – Martin Kučera
Martin Kučera
Bakalářská práce
komunikační strategie prodeje elektronockých vstupenek
Communication strategy for selling of electronic tickets
Anotace:
Tato práce se zabývá trhem elektronických vstupenek. Cílem práce bylo představit tento segment trhu, provést marketingový výzkum trhu elektronických vstupenek a navrhnout komunikační strategii vybrané firmy. Práce nejprve popisuje stávající stav mobilní aplikace Smart Ticket určené pro distribuci vstupenek a kuponů vyvinuté startupem, který se chce prosadit na mezinárodním trhu. Dále jsou vymezeny …víceAbstract:
This thesis discusses the electronic ticket market. Goals of the thesis are to provide an overview of the electronic ticket market, to conduct a survey aimed at this kind of market and to propose a communication strategy for a relevant company. In the first section the current state of a ticket and voucher mobile distribution application called Smart Ticked is described. This application is being developed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45805
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: René Czechowski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45805
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Komunikační strategie event space pro start-up komunitu
Jakub Jarolímek -
Optimalizace komunikační strategie profesionálního fotbalového klubu
Martin Černohlávek -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Výzkum faktorů ovlivňujících motivaci mladých lidí navštěvovat indoorové eventy v Praze zaměřené na elektronickou hudbu.
Alfred Czital -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Petra Němečková