Martin Kučera

Bachelor's thesis

komunikační strategie prodeje elektronockých vstupenek

Communication strategy for selling of electronic tickets
Anotácia:
Tato práce se zabývá trhem elektronických vstupenek. Cílem práce bylo představit tento segment trhu, provést marketingový výzkum trhu elektronických vstupenek a navrhnout komunikační strategii vybrané firmy. Práce nejprve popisuje stávající stav mobilní aplikace Smart Ticket určené pro distribuci vstupenek a kuponů vyvinuté startupem, který se chce prosadit na mezinárodním trhu. Dále jsou vymezeny …viac
Abstract:
This thesis discusses the electronic ticket market. Goals of the thesis are to provide an overview of the electronic ticket market, to conduct a survey aimed at this kind of market and to propose a communication strategy for a relevant company. In the first section the current state of a ticket and voucher mobile distribution application called Smart Ticked is described. This application is being developed …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedúci: Jaroslav Halík
  • Oponent: René Czechowski

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45805