Michal Menšík
Bachelor's thesis
Pay-per-Click reklama v praxi
Pay-Per-Click advertising in practice
Abstract:
Pay per click (PPC) reklama je v poslední době velmi skloňovaným pojmem a tento druh internetového marketingu si našel své neotřesitelné místo na trhu s reklamou. Systém AdWords společnosti Google je viditelným důkazem úspěchu tohoto reklamního modelu. Výhodou PPC reklamy je přesné měření jejích účinků, díky čemuž lze sledovat rentabilitu tohoto způsobu reklamy. Přesto velké množství firem, které PPC …moreAbstract:
Pay per click advertising has been a buzz word for some time now and this type of internet marketing has found an unshakable position in the advertising market. The internet company Google with its AdWords system speaks for all and is clear proof of the success of this advertising model. The biggest advantage of this type of advertising is that you can without problems monitor its results and therefore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14696
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2009
- Supervisor: Jan Pour
- Reader: Vladimír Hajduček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14696
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec