Michal Menšík
Bakalářská práce
Pay-per-Click reklama v praxi
Pay-Per-Click advertising in practice
Anotace:
Pay per click (PPC) reklama je v poslední době velmi skloňovaným pojmem a tento druh internetového marketingu si našel své neotřesitelné místo na trhu s reklamou. Systém AdWords společnosti Google je viditelným důkazem úspěchu tohoto reklamního modelu. Výhodou PPC reklamy je přesné měření jejích účinků, díky čemuž lze sledovat rentabilitu tohoto způsobu reklamy. Přesto velké množství firem, které PPC …víceAbstract:
Pay per click advertising has been a buzz word for some time now and this type of internet marketing has found an unshakable position in the advertising market. The internet company Google with its AdWords system speaks for all and is clear proof of the success of this advertising model. The biggest advantage of this type of advertising is that you can without problems monitor its results and therefore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14696
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2009
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Vladimír Hajduček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14696
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec