Michal Menšík

Bakalářská práce

Pay-per-Click reklama v praxi

Pay-Per-Click advertising in practice
Anotace:
Pay per click (PPC) reklama je v poslední době velmi skloňovaným pojmem a tento druh internetového marketingu si našel své neotřesitelné místo na trhu s reklamou. Systém AdWords společnosti Google je viditelným důkazem úspěchu tohoto reklamního modelu. Výhodou PPC reklamy je přesné měření jejích účinků, díky čemuž lze sledovat rentabilitu tohoto způsobu reklamy. Přesto velké množství firem, které PPC …více
Abstract:
Pay per click advertising has been a buzz word for some time now and this type of internet marketing has found an unshakable position in the advertising market. The internet company Google with its AdWords system speaks for all and is clear proof of the success of this advertising model. The biggest advantage of this type of advertising is that you can without problems monitor its results and therefore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2009
  • Vedoucí: Jan Pour
  • Oponent: Vladimír Hajduček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14696