Společná odpovědnost firem - faktor firemní konkurenceschopnosti – Ing. Jan Mísař
Ing. Jan Mísař
Bakalářská práce
Společná odpovědnost firem - faktor firemní konkurenceschopnosti
Corporate social responsibility - factor of company competetive advantage
Anotace:
Společenská odpovědnost firem je tématem, které bude aktuální ještě po několik dalších desítek let. V současné době se polemizuje proč být, či nebýt společensky odpovědný. Během tvorby mé bakalářské práce jsem se vždy snažil čerpat z jiných zdrojů, než ze kterých se neustále dokola čerpalo v pracích již existujících. Velkou oporou mi v tomto byl přístup do databáze ProQuest. Nejprve je stručně popsán …víceAbstract:
Corporate Social Responsibility is topic which will be actual for several next decades. Nowadays it is being argued why be or not to be socially responsible. During writing of my bachelor thesis I always tried to look for information sources that are different from those that were repeatedly used in other already existing theses. Strong support came from being able to access the ProQuest database. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/amyu4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić