Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky – Bc. Veronika Kaláčová
Bc. Veronika Kaláčová
Bakalářská práce
Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky
Logo Design in Terms of Continuity of Visual Communication of the Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho přímé spojitosti s vizuální komunikací značky. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů a také uvedení do dané oblasti práce. Dále pojednává o logu z pohledu designu a následně rozebírá vizuální komunikaci značky a působení těchto dvou oblastí na sebe. Teorie je seskupena do dané podoby za pomoci věrohodných podkladů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the design of the logo and its direct connection with the visual communication of the brand. The theoretical part deals with the explanation of the basic terms and also with the introduction into the given field of work. It also discusses the logo from a design point of view, and then discusses the visual communication of the brand and the impact of these two areas on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kaláčová, Veronika. Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky . Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
Svetlana Farkašová -
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
Šárka Zapletalová -
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
Lenka Otáhalová -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Jakub Málik -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil