Computerized Adaptive Practise of Factual Knowledge – RNDr. Jan Papoušek
RNDr. Jan Papoušek
Disertační práce
Computerized Adaptive Practise of Factual Knowledge
Computerized Adaptive Practise of Factual Knowledge
Anotace:
Důležitost online vzdělávacích systémů roste. V rámci nich se sbírá více a více dat, což otevírá nové možnosti aplikovat metody známé ze strojového učení a analýzy dat. Pomocí těchto metod lze vylepšit chování vzdělávacích aplikací tak, aby byly prospěšnější pro jejich uživatele. Představujeme framework pro adaptivní procvičování faktů za použití počítačů a uzavřených otázek s více možnostmi, zejména …víceAbstract:
The importance of online educational systems is growing. They are able to collect more and more data which opens new possibilities to apply methods known from machine learning and data analysis to improve their behavior to make them more beneficial to learners. We propose a framework for the computerized adaptive practice of facts providing multiple-choice questions in domains with varied prior knowledge …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qs58j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 2. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Mária Bieliková, Ph.D., Assoc. Prof. Ryan Baker
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyDoktorský studijní program / obor:
Informatika (čtyřleté) / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Computerized Adaptive Practice of Factual Knowledge
Jan Papoušek -
Toward an Automated Feedback System in Educational Cybersecurity Games
Valdemar Švábenský -
Modeling Problem Solving Times in Tutoring Systems
Petr Jarušek -
Adaptabilní webový systém pro výuku zlomků
David Kadlec -
Towards transition knowledge(s): cartographies and encounters within the environmental movement
Jakub Mácha -
Conceptual Model of Undergraduate Dental Students' Oral Health Knowledge, Attitudes, and Behaviours
Abanoub Riad -
Using stories and activities to convey metacognitive knowledge about learning to pupils of secondary education
Ondřej Sojka -
European Accession and Knowledge Network Governance in the Western Balkans : A multidimensional case-study
Rumeau Quentin Quentin