Persvaze a její prostředky v lifestylových časopisech – Bc. Vladislava MATULOVÁ
Bc. Vladislava MATULOVÁ
Diplomová práce
Persvaze a její prostředky v lifestylových časopisech
Persuasion and its resources in fashion magazines
Anotace:
Magisterská diplomová práce s názvem Persvaze v lifestylových ča se zabývá verbálními jazykovými prostředky, které byly použity se záměrem persvazivním.Východiskem pro analýzu se staly texty vybrané z časopisů Elle a Marianne, konkrétně advertorialy. Cílem této práce je, zjistit, jaké přesvědčovací prostředky různých jazykových rovin se v textech vyskytují a jak je v nich nakládáno s expresivními výrazy …víceAbstract:
This thesis, titled Persuasion in lifestyle magazinex, explores the application if selective vocabulary and linguistic structures used persuasive intent in a particular type of media. The analysis draws upon several articles, specifically advertorials, from a variety of women´s magazines. The aim of this thesis is to ascertain the extent and frequency of use regarding these means of persuasion and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014
Zveřejnit od: 11. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimír Polách, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATULOVÁ, Vladislava. Persvaze a její prostředky v lifestylových časopisech. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Ženy překračující genderové stereotypy (Soubor publicistických textů pro přílohu Pro ženy v Jihlavských listech)
Iveta Škodová -
Azylový dům pro ženy
Přemysl Holeš -
Služba krizového bytu pro ženy
Jana KADLÁČKOVÁ -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva