Spropitné v restauracích: Individuální a institucionální strategie – Michaela Šrámková
Michaela Šrámková
Bakalářská práce
Spropitné v restauracích: Individuální a institucionální strategie
Tipping in Restaurants: Individual and Institutional Strategies
Anotace:
V této práci se zabývám faktory, které rozhodují o tom, zda hosté dají či nedají spropitné, a zkoumám, jak je s ním dále nakládáno v rámci restaurace. V textu se věnuji strategiím hostů a vlivům na jejich rozhodování i strategiím personálu a podniku pro získání většího spropitného. V případě personálu mě zajímá, jak vnímá hosty a jak přispívá k dobrému dojmu zákazníků. U podniku se zaměřuji i na tvorbu …víceAbstract:
In this thesis I deal with factors that decide whether guests will or will not tip, and I examine how tips are further handled within the restaurant. In the text, I address guest strategies and influences on their decision-making, as well as the strategies of staff and business to get more tips. In case of the staff, I am interested in how they perceive guests and how they contribute to the good impression …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Hana Synková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šrámková, Michaela. Spropitné v restauracích: Individuální a institucionální strategie. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Spropitné a vděčnost obsluze: polní experiment
Anna Blaťáková -
Spropitné: výzkum hypotetického chování zákazníků českých restaurací
Lucie Kratochvílová -
Spropitné: empirický výzkum chování zákazníků českých kadeřnictví
Gabriela Plačková -
Spropitné: empirický výzkum chování zákazníků českých restaurací
Klára Kaplanová -
Empirický výzkum, jak zákazníci českých restaurací dávají spropitné, zkoumaný pomocí metody policy capturing
Monika Szalaiová -
Polní experiment s faktory ovlivňujícími spropitné číšníků v restauracích
Mária Barčinová -
Proč lidé v ČR dávají spropitné
Monika Szalaiová -
Spropitné: empirický výzkum chování zákazníků slovenských restaurací
Iveta Vašková