Sociální klima ve třídě integrovaného žáka s kochleárním implantátem – Bc. Petra Brázdová
Bc. Petra Brázdová
Bakalářská práce
Sociální klima ve třídě integrovaného žáka s kochleárním implantátem
The social climate in class integrated student with a cochlear implant
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je změření sociálního klimatu třídy integrovaného žáka s kochleárním implantátem. Teoretická část popisuje klasifikaci a diagnostiku sluchových vad, komunikaci s jedinci se sluchovým postižením. Dále se zmiňuje o kochleární implantaci a dítěti s kochleárním implantátem a možnosti vzdělávání. Dále o sociálním klimatu třídy a žákovi s kochleárním implantátem v základní škole …víceAbstract:
The content of this thesis is to measure the social climate class integrated student with a cochlear implant. The theoretical part describes the classification and diagnosis of hearing loss, communication with individuals with hearing disabilities. It also mentions a cochlear implant and a child with a cochlear implant and educational opportunities. Furthermore, the social climate of the class and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pt42e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Identification of attributes with a high impact on student performance.
Vojtěch Kubín -
Transformations of Speakout Pre-intermediate Student’s Book: supporting students in developing speaking skills with a focus on oral fluency
Magdaléna Kýnová Učíková -
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová -
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Analýza komunikačních dovedností dětí s kochleárním implantátem
Lucie Šidlová -
Rozvoj jemné motoriky dětí s kochleárním implantátem předškolního věku
Hana Říhová -
Inkluze neslyšícího žáka s kochleárním implantátem
Štěpánka Krejčová -
Začleňování jedince s kochleárním implantátem do pracovního procesu
Jitka Škrabáková