Bc. Karel Studený

Master's thesis

Využití obsahového marketingu ve video produkci

Content Marketing in Video Production
Abstract:
Diplomová práce pojednává o přístupu k tvorbě videa v rámci obsahového marketingu. Cí-lem práce je najít postup, jak vytvořit obsahová videa tak, aby plnila cíle zadavatele a zároveň odrážela potřeby koncového diváka, tedy aby ho bavila a poskytovala přidanou hodnotu. Velkou inspirací byl v tomto případě designérský přístup k vývoji nových produktů, známý také jako Design Thinking. V souladu s tímto …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the approach to video creation in Content Marketing. The aim of the thesis is to find the content video procedure which meets client's goals and simulta-neously reflects viewer's needs. Videos should be entertaining and provide a value-added content. Great inspiration comes from the design approach to new products creation also known as Design Thinking. In accordance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Eva Šviráková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Studený, Karel. Využití obsahového marketingu ve video produkci. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications