Využití obsahového marketingu ve video produkci – Bc. Karel Studený
Bc. Karel Studený
Master's thesis
Využití obsahového marketingu ve video produkci
Content Marketing in Video Production
Abstract:
Diplomová práce pojednává o přístupu k tvorbě videa v rámci obsahového marketingu. Cí-lem práce je najít postup, jak vytvořit obsahová videa tak, aby plnila cíle zadavatele a zároveň odrážela potřeby koncového diváka, tedy aby ho bavila a poskytovala přidanou hodnotu. Velkou inspirací byl v tomto případě designérský přístup k vývoji nových produktů, známý také jako Design Thinking. V souladu s tímto …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the approach to video creation in Content Marketing. The aim of the thesis is to find the content video procedure which meets client's goals and simulta-neously reflects viewer's needs. Videos should be entertaining and provide a value-added content. Great inspiration comes from the design approach to new products creation also known as Design Thinking. In accordance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Studený, Karel. Využití obsahového marketingu ve video produkci. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková