Vliv zaměstnanců na spokojenost hosta v hotelu – Bc. Petr Jirka
Bc. Petr Jirka
Bakalářská práce
Vliv zaměstnanců na spokojenost hosta v hotelu
Influence employees on guests satisfaction in hotel
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo posouzení vlivu zaměstnanců na spokojenost hotelových hostů s kvalitou a množstvím nabízených služeb hotelu Victoria v Plzni, dále získat inspirační podněty k jejich možnému zlepšování a následně navrhnout vedení hotelu určitá doporučení, která by vedla ke zlepšení služeb. Vedení hotelu Victoria se rozhodlo provést měření spokojenosti zákazníků, zjistit určité nedostatky …víceAbstract:
Main objective of my Bachelor´s Dissertation was to find out overall impact of employees on customer satisfaction and also the quality and the amount of all offered services at the Hotel Victoria in Plzen. Getting feedback for all possible improvements of any of those aspects and then forwarding this feedback, correctly formulated into correct suggestions to the management. The management of the Hotel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10434/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Ladislava Modrovičová
- Oponent: Ing. Blanka Zimáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIRKA, Petr. \textit{Vliv zaměstnanců na spokojenost hosta v hotelu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/v33lhu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Analýza spokojenosti hotelových hostů s kvalitou služeb v Sport hotelu Dolní Morava
Eva Staňková -
Analýza spokojenosti hotelových hostů s kvalitou služeb konkrétního hotelu.
Linda Khalilová -
Sledování rozsahu a kvality poskytovaných služeb v hotelu
Gabriela Vysloužilová