Komunikace obchodního zástupce se zákazníkem – Ing. Romana Pavelková
Ing. Romana Pavelková
Bachelor's thesis
Komunikace obchodního zástupce se zákazníkem
Communication selling manager with customer
Anotácia:
Komunikace se zákazníkem je pro obchodního zástupce velmi důležitá. Měl by znát formy komunikace, ale i bariéry a chyby, které mohou nastat. Obchodní zástupce by měl mít určité schopnosti a dovednosti, aby byl kvalitní ve svém oboru. Měl by dojít úspěšně ke splnění cíle, což je pro něj úspěšná prezentace výrobku a následně jeho prodání.Abstract:
Communication with customer is very important for the selling agents. They should know forms of communications, barriers and misstates, which can maybe come. Selling agents would have had some skills and acquirements and then they were be quality selling agents. They should get successfully to the aim. The main aims for the selling agents are right presentation of the product and than his sale.Kľúčové slová
Obchodní zástupce komunikace komunikační proces verbální komunikace neverbální komunikace sangvinik cholerik melancholik flegmatik osobní prodej. Selling agent communication communications process verbal communication nonverbal communication sanguinic choleric melancholic stoic personal selling.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/npybg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedúci: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Julie Jílková -
Osobní prodej ve vybrané společnosti
Natálie Křičenská -
Osobní prodej v oblasti cestovního ruchu
Gabriela Sokolová -
Osobní prodej jako nástroj marketingové komunikace ve společnosti Autostyl a.s.
Jan Vondruška -
Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej
Mária Marchynová -
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Pavla Sulanská -
Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci
Luisa SMRTKOVÁ