Ing. Romana Pavelková

Bachelor's thesis

Komunikace obchodního zástupce se zákazníkem

Communication selling manager with customer
Anotácia:
Komunikace se zákazníkem je pro obchodního zástupce velmi důležitá. Měl by znát formy komunikace, ale i bariéry a chyby, které mohou nastat. Obchodní zástupce by měl mít určité schopnosti a dovednosti, aby byl kvalitní ve svém oboru. Měl by dojít úspěšně ke splnění cíle, což je pro něj úspěšná prezentace výrobku a následně jeho prodání.
Abstract:
Communication with customer is very important for the selling agents. They should know forms of communications, barriers and misstates, which can maybe come. Selling agents would have had some skills and acquirements and then they were be quality selling agents. They should get successfully to the aim. The main aims for the selling agents are right presentation of the product and than his sale.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
  • Vedúci: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance