Bc. Lucie Kaválková

Diplomová práce

Reklamní předměty z pohledu psychologie

Promotional items from the perspective of psychology
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou reklamních předmětů ve vztahu k psychologickým aspektům. Teoretická část představuje prostředí reklamních předmětů z pohledu podpory prodeje, psychologie v marketingové komunikaci, psychologické aspekty nákupního chování a vztahový marketing. Praktická část zkoumá ověření efektivity reklamních předmětů v marketingu použitím dvou výzkumných metod, a to individuálních …více
Abstract:
This Diploma Thesis handles the issue of promotional items in relation to psychological aspects. Theoretical part presents environment around promotional items from the perspective of sales promotion, psychology in marketing communication, consumer behavior psychological aspects and relationship marketing. Practical part observes verification of effectiveness promotional items in marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
  • Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní