Reklamní předměty z pohledu psychologie – Bc. Lucie Kaválková
Bc. Lucie Kaválková
Diplomová práce
Reklamní předměty z pohledu psychologie
Promotional items from the perspective of psychology
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou reklamních předmětů ve vztahu k psychologickým aspektům. Teoretická část představuje prostředí reklamních předmětů z pohledu podpory prodeje, psychologie v marketingové komunikaci, psychologické aspekty nákupního chování a vztahový marketing. Praktická část zkoumá ověření efektivity reklamních předmětů v marketingu použitím dvou výzkumných metod, a to individuálních …víceAbstract:
This Diploma Thesis handles the issue of promotional items in relation to psychological aspects. Theoretical part presents environment around promotional items from the perspective of sales promotion, psychology in marketing communication, consumer behavior psychological aspects and relationship marketing. Practical part observes verification of effectiveness promotional items in marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gis68/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty v rámci investičných rozhodnutí
Veronika Krásna -
Webová prezentace a reklamní předměty pro hudební skupinu
Lucie ZAJÍČKOVÁ -
Strategie rozvoje internetového obchodu s dárkovými předměty
Simona Juránková -
Expanze nového produktu na trh s dárkovými předměty
Martin Hřebout -
Projektový záměr na zřízení dílny k výrobě dárkových předmětů a posouzení možné dotace
Markéta Ryzá -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk