Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company – Anastasiia Glazova
Anastasiia Glazova
Bakalářská práce
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company. The main goal of the work is to identify different kinds of neuro-linguistic programming techniques and how they influence the communication in marketing and business sphere. In the theoretical part, an analysis of specialized literature …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Jared Daniel Jacques
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GLAZOVA, Anastasiia. \textit{Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/v3alih/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication
Aiym Ten -
Neuro-linguistic Programming Principles in Marketing Mommunication and Sales
Igor Tadić -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva