Martina Križan

Bakalářská práce

Vzdelávanie v podnikání

Vzdělávanie v podnikání
Anotace:
Pomocí vzdělávání víme také ovlivňovat postoje, myšlení nebo chování zaměstnance. Vzdělávání vnímáme jako celoživotní, nikdy nekončící proces. Rozdíl mezi pedagogikou a andragogikou je, že při vzdělávání zaměstnanců aplikujeme andragogický přístup. Předpokládáme, že jejich znalosti a dovednosti již existují, je však nezbytné je neustále obohacovat. Proto můžeme mluvit o celoživotním učení, nikoli vzdělávání …více
Abstract:
With the help of education, we can also influence the attitudes, thinking or behavior of the employee. We see education as a lifelong, never-ending process. The difference between pedagogy and andragogy is that we apply an andragogy approach when training employees. We assume that their knowledge and skills already exist, but it is necessary to constantly enrich them. Therefore, we can talk about lifelong …více
Abstract:
Pomocou vzdelávania vieme tiež ovplyvňovať postoje, myslenie alebo správanie zamestnanca. Vzdelávanie vnímame ako celoživotný, nikdy nekončiaci proces. Rozdiel medzi pedagogikou a andragogikou je, že pri vzdelávaní zamestnancov aplikujeme andragogický prístup. Predpokladáme, že ich vedomosti a zručnosti už existujú, je však nevyhnutné ich neustále obohacovať. Preto môžeme hovoriť o celoživotnom učení …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ing. Vladimír Borský, MBA LL.M.
  • Oponent: Michaela Kršíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management