Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton. – Anastasiia Panasiuk
Anastasiia Panasiuk
Bakalářská práce
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Abstract:
The topic of this Bachelor Thesis is Controversial advertising .Thesis focuses on the meaning and purpose of the controversial advertising by focusing work on the United Colors of Benetton Company, which is famous for their shocking advertising campaigns.Given thesis consists of two main parts: theoretical and practical parts. The theoretical part includes basic definitions, aims and functions of advertising …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANASIUK, Anastasiia. \textit{Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/v3cz1y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
Pavla Otenšlégrová -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Vliv známosti značky United Colors of Benetton na rozhodování spotřebitele o nákupu
Lenka Mašková -
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
Pavla Otenšlégrová -
Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton
Nikol Šuleřová -
Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton
Zuzana Čermáková -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová
Název
Vložil
Vloženo
Práva