Analýza kvality služeb lyžřařké školy Sun Ski Ramzová – Bc. Tadeáš KUCHTÍČEK
Bc. Tadeáš KUCHTÍČEK
Diplomová práce
Analýza kvality služeb lyžřařké školy Sun Ski Ramzová
Service quality analysis of ski school Sun Ski Ramzová
Anotace:
Magisterská práce se zabývá analýzou kvality služeb lyžařské školy Sun Ski Ramzová. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy jako sportovní produkt a služby, kvalita služeb, spokojenost zákazníka a popsány metody pro měření kvality služeb. V praktické části je na základě situační analýzy a dotazníkového šetření metodou SERVQUAL vypracována SWOT analýza, která vede k doporučení pro zvýšení spokojenosti …víceAbstract:
The master's thesis deals with the analysis of the quality of the Sun Ski Ramzová ski school. In the theoretical part are characterized terms such as sports product and services, quality of services, customer satisfaction and methods for measuring the quality of services. In the practical part, a SWOT analysis is elaborated on the basis of situational analysis and a questionnaire survey using the SERVQUAL …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCHTÍČEK, Tadeáš. Analýza kvality služeb lyžřařké školy Sun Ski Ramzová. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán lyžařské školy
Kristýna Vanišová -
Analýza spokojenosti klientů s řízením a organizací lyžařské školy pro děti a mládež
Adéla Jurásková -
Marketing a analýza spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Valentýna Zamastilová -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Aneta Teichmannová -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Krystian Gałuszka -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Jiří Niemczyk
Název
Vložil
Vloženo
Práva