ANO 2011 jako příklad populistické strany? – Mgr. et Mgr. Alžběta Prokešová
Mgr. et Mgr. Alžběta Prokešová
Bakalářská práce
ANO 2011 jako příklad populistické strany?
ANO 2011 as an example of a populist party?
Anotace:
Cílem práce je zjistit, zda lze hnutí ANO 2011 považovat za populistickou stranu. Teoretická část práce vychází z konceptu populismu jako thin-centred ideologie, která mu přisuzuje určité jádro konceptů. Výsledkem je artikulace pěti znaků, které jsou analyzovány pomocí obsahové analýzy zvolených zdrojů. Závěrem práce je zjištění, že strana všechny charakteristiky nenaplňuje a nelze ji považovat za …víceAbstract:
The aim of this work is to find out whether the political movement ANO 2011 can be viewed as a populist party. The theoretical part is based on viewing populism as a thin-centred ideology which contains some core concept. The outcome is articulation of five features which are being analysed while using the content analysis of chosen materials. The thesis ends with observation that the party does not …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vd6i8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Vlastimil Havlík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Suchánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
Jakub Bartuška -
Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013
Radek Paleček -
Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011
Marek DOLEŽAL -
Projevy populismu u hnutí ANO
Roman LEXA -
Hnutí ANO 2011 pohledem konceptu populismu
Terezie ŠKOLOVÁ -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK