Globální marketing a lokální kultura – Ing. Anna Kireeva
Ing. Anna Kireeva
Diplomová práce
Globální marketing a lokální kultura
Global marketing and local culture
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat vliv kulturních a jazykových rozdílů pro výběr marketingové strategie na zahraničním trhu. Výzkumná otázka této práce je: „Pomocí jakých přístupů lze překonat kulturní rozdíly, abychom mohli vstoupit na zahraniční trh?“ V teoretické části budou rozebrané strategie globálního marketingu, kulturní dimenze a chyby, které dělají známé společnosti v marketingových …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to study the influence of cultural and language differences to choose the correct marketing strategy in a foreign market. The research question of this work is what actions can help overcome cultural differences and allow us to enter the foreign market. In the theoretical part of this work we will concentrate on global marketing strategies, cultural dimensions and mistakes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tic9m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Interkulturní marketing
Kamila Janečková -
Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management
Michaela Čiháková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec