Role of social media in beauty care marketing communication – Eva Brichová
Eva Brichová
Diplomová práce
Role of social media in beauty care marketing communication
Role sociálních médií v marketingové komunikaci oblasti péče o krásu
Anotace:
Diplomová práce pojednává ve své první části o šíři rolí, kterou sociální média mohou zastávat v oblasti marketingu kosmetických značek. Identifikuje a zkoumá hlavní sociální kanály především používané v dané oblasti a to zejména z hlediska jejich statistického významu, role v rámci strategie sociálních médií a potenciálu použití v tomto konkrétním odvětví. Praktická část práce se zabývá případovou …víceAbstract:
The master's thesis elaborates on the width of roles social media can play for beauty businesses. Major social channels predominantly used in beauty care marketing are identified and investigated, specifically in terms of their statistical importance, role within the social media strategy and potential for use in this particular industry. The practical part of the thesis deals with a case study regarding …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48088
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48088
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu