TEACHING THE PRESENT PERFECT – Bc. Dagmar SEDLÁČKOVÁ
Bc. Dagmar SEDLÁČKOVÁ
Diplomová práce
TEACHING THE PRESENT PERFECT
Teaching the present perfect
Abstract:
Práce se zabývá výukou předpřítomného času. Zaměřuje se na přístupy a metody využívané při výuce gramatiky s ohledem na předpřítomný čas, popisuje strukturu předpřítomného času a principy jeho použití. Zabývá se výukou i žákem. Cílem je zjistit, co činí žákům potíže, jaké přístupy učitelé používají a proč, do jaké míry volba přístupu ovlivní žákovské studijní výsledky. V souvislosti s tím zjišťuje …víceAbstract:
The final project focuses on teaching the present perfect. It concentrates on the approaches and methods used in teaching grammar with respect to the present perfect. There is described the structure of the present perfect as well as the principles of the use. It pays interest to teaching and to the learner as well. The aim of the work is to identify the problems that the Czech learners face, then …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁČKOVÁ, Dagmar. TEACHING THE PRESENT PERFECT. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Psychometrické charakteristiky metody ECR-RS, struktura globální a specifické citové vazby - cross-validizace výsledků české a originální (anglické) verze metody ECR-RS
Aneta Cvrčková -
Testování metody založené na měření tlaku suspenze a standardní hustoměrné metody zrnitostního rozboru
Sára Poláchová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Využití metody Ludmily Mojžíšové s prvky Dornovy metody při řešení menstruačních bolestí
Lucie VRONKOVÁ -
Srovnávání metody posilování RPE a metody procentuálního koeficientu v silovém trojboji
Josef Ornet -
Použití metody digitální obrazové korelace při měření zbytkových napětí pomocí odvrtávací metody
Tomáš Plucnar -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Porovnání metody mikrotunelování a metody řiditelného vrtání v profilech do 400 mm
Marek Skoblej
Název
Vložil
Vloženo
Práva