Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta – Barbora Vyskočilová
Barbora Vyskočilová
Diplomová práce
Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta
Quality management in the hotel industry and its impact on guest satisfaction
Anotace:
Diplomová práce se zabývá managementem kvality služeb v hotelnictví. Konkrétně je zaměřena na analýzu řízení jakosti a hodnocení spokojenosti hostů vybraného pětihvězdičkového hotelu v Praze. Účelem práce je zorientování se v systému, prostřednictvím kterého hotel zkoumá spokojenost hostů, zjištění jeho možností a vygenerování údajů, které budou sloužit managementu hotelu. Teoretická část práce poskytuje …víceAbstract:
This thesis is devoted to service quality management in the field of hotel services. It focuses mainly on an analysis of service quality and an evaluation of guest satisfaction in a selected five-star hotel in Prague. The purpose of this thesis is to find orientation in a system through which hotel investigates guest satisfaction and find its opportunities while generating useful data that will serve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2016
- Vedoucí: Jiřina Jenčková
- Oponent: Josef Abrhám
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48459
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Spokojenost zákazníka
Radoslav Vybíral -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Zhodnotenie miery implementácie revenue managementu v hoteloch v destinácií Praha.
Patrik Spusta -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak