Barbora Vyskočilová

Master's thesis

Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta

Quality management in the hotel industry and its impact on guest satisfaction
Abstract:
Diplomová práce se zabývá managementem kvality služeb v hotelnictví. Konkrétně je zaměřena na analýzu řízení jakosti a hodnocení spokojenosti hostů vybraného pětihvězdičkového hotelu v Praze. Účelem práce je zorientování se v systému, prostřednictvím kterého hotel zkoumá spokojenost hostů, zjištění jeho možností a vygenerování údajů, které budou sloužit managementu hotelu. Teoretická část práce poskytuje …more
Abstract:
This thesis is devoted to service quality management in the field of hotel services. It focuses mainly on an analysis of service quality and an evaluation of guest satisfaction in a selected five-star hotel in Prague. The purpose of this thesis is to find orientation in a system through which hotel investigates guest satisfaction and find its opportunities while generating useful data that will serve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 1. 2016
  • Supervisor: Jiřina Jenčková
  • Reader: Josef Abrhám

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48459