Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy – Bc. František Koutník
Bc. František Koutník
Diplomová práce
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Marketing Strategy of Entry of a Company to New Markets
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku vstupu české strojírenské společnosti na nové zahraniční trhy. Cílem diplomové práce je provedení vnějších a vnitřních marketingových analýz mapující stávající situaci a na jejich základě návrh marketingové strategie vedoucí k úspěšnému vstupu firmy na čínský trh. Diplomová práce se v první části zabývá teoretickými východisky marketingové strategie, analýzám a specifickým …víceAbstract:
Master thesis solves issues of entering Czech engineering company to new foreign markets. The aim of master thesis is realization of external and internal marketing analyses mapping the current situation and based on that proposal of marketing strategy contributing to successful entry of company to Chinese market. Diploma thesis first deal with theoretical description of marketing strategy, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k8d89/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
Specifika turistických expedičních plaveb a postavení na trhu Poseidon Expeditions
Valeriia Fadeeva -
Specifika marketingové komunikace malých podniků
Jan KŘÍHA