Marketingová komunikace vybrané finanční instituce – Bc. Adéla Krygelová
Bc. Adéla Krygelová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Marketing communication of a selected financial institution
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace firmy. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace, tvorby komunikační strategie a nástrojů komunikačního mixu, a to jak v offline tak online prostředí. V praktické části bude představena firma, realizovaná analýza úrovně marketingové komunikace ve firmě dle jednotlivých nástrojů …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose recommendation to improve the marketing communication of the company. The theoretical part will contain theoretical knowledge about marketing communication, creating a communication strategy and communication mix tools, both in the offline and online environment. The practical part will introduce the company, an analysis of the level of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ea5ym/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRYGELOVÁ, Adéla. \textit{Marketingová komunikace vybrané finanční instituce}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/v4a13r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková -
Finanční gramotnost jako nástroj marketingové komunikace
Aleksei Belozertcev -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Kamila Kasmanová