Analýza spokojenosti zákazníků se sortimentem a službami CK Zlíntour trips – Ivana KONEČNÁ
Ivana KONEČNÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků se sortimentem a službami CK Zlíntour trips
The Analysis of Customers Satisfaction with the Assortment and Services in CK Zlintour Trips
Anotace:
V práci bude zkoumána spokojenost zákazníků s nabízeným sortimentem a službami CK Zlíntour trips. Bude proveden průzkum pomocí dotazníku, zjištěné informace budou zpracovány a analyzovány. Dle zjištěných výsledků bude podán návrh ke zlepšení spokojenosti zákazníků CK Zlíntour trips.Abstract:
In the thesis will be examined customers satisfaction with the offered assortment and the services of the travel agency Zlintour trips. The research will be done with the questionnaire and the ascertained information will be processed and analyzed. According the ascertained results the suggestion will be given in order to improve customers satisfaction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONEČNÁ, Ivana. Analýza spokojenosti zákazníků se sortimentem a službami CK Zlíntour trips. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelný cestovní ruch Kroměříže v kontextu kulturního dědictví
Kristýna Klimková -
Cestovní ruch v NP Podyjí
Eva Holcnerová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Medicínský cestovní ruch
Petra Korf Dickerson -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
Lucie DVOŘÁKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová -
Spokojenost návštěvníků v destinaci cestovního ruchu
Ekaterina Tsvetkova -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Třeboňsko
Klára LIŠKOVÁ