Komprehenzivní rehabilitace u žáků v ZŠ speciální – Dana KAJZAROVÁ
Dana KAJZAROVÁ
Master's thesis
Komprehenzivní rehabilitace u žáků v ZŠ speciální
The comprehensive rehabilitation for pupils at Special primary school
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjištění, které z podpůrných terapií a stimulačních metod jsou využívány učiteli na základních školách speciálních. V teoretické části je popsána problematika těžkého a kombinovaného postižení, definice a charakteristiky forem DMO a mentální retardace, legislativní podmínky vzdělávání. Dále je teoretická část zaměřena na vymezení pojmu komprehensivní rehabilitace a popis jednotlivých …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find out which support therapies are used by teachers at special primary schools. The theoretical part is dealing with the question of severe/multiple disability, the definitions of the types of celebral palsy and menthal retardation, and also describes legislative conditions of education. In addition, the theoretical part is focused on a presentation of based information …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zverejniť od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Jaroslav Kysučan, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAJZAROVÁ, Dana. Komprehenzivní rehabilitace u žáků v ZŠ speciální. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ