A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education – Barbora NOVOTNÁ
Barbora NOVOTNÁ
Bachelor's thesis
A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education
A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education
Abstract:
My bachelor thesis ?A Promotional plan for the Newly Established Private Kindergarten with Montessori ? Style of Education? is focused on creation of a written promotional plan that includes those promotional methods that comply with the possibilities of the chosen private kindergarten as well as with the Montessori education. The thesis is divided into two parts. The first part consists of theoretical …moreAbstract:
Bakalářská práce ?Propagační plán pro nově založenou soukromou školku s Montessori stylem výuky? je zaměřena na vytvoření písemného plánu možných propagačních metod, které by byly v souladu jak s možnostmi zvolené školky, tak s podstatou Montessori vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky z oblasti B to B marketingu, marketingového mixu služeb, marketingového …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 3. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Barbora. \textit{A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2013. Available from: https://theses.cz/id/v4pryi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOTNÁ, Barbora. A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík