A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education – Barbora NOVOTNÁ
Barbora NOVOTNÁ
Bakalářská práce
A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education
A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education
Abstract:
My bachelor thesis ?A Promotional plan for the Newly Established Private Kindergarten with Montessori ? Style of Education? is focused on creation of a written promotional plan that includes those promotional methods that comply with the possibilities of the chosen private kindergarten as well as with the Montessori education. The thesis is divided into two parts. The first part consists of theoretical …víceAbstract:
Bakalářská práce ?Propagační plán pro nově založenou soukromou školku s Montessori stylem výuky? je zaměřena na vytvoření písemného plánu možných propagačních metod, které by byly v souladu jak s možnostmi zvolené školky, tak s podstatou Montessori vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky z oblasti B to B marketingu, marketingového mixu služeb, marketingového …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Barbora. \textit{A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/v4pryi/.
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Barbora. A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík