Efektivní komunikace manažera ve vybraném podniku – Renata Tůmová
Renata Tůmová
Bakalářská práce
Efektivní komunikace manažera ve vybraném podniku
Effective communication of a manager in the selected company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je efektivní komunikace manažera ve vybraném podniku jako důležité součásti interní podnikové kultury. Hlavním cílem je seznámit se současným stavem komunikace vybraného manažera konkrétního podniku a komunikačními nástroji, které používá při vedení lidí. Na základě zjištěných skutečností navrhnout změny pro zlepšení této komunikace. V teoretické části jsou vymezeny základní …víceAbstract:
The topic of this thesis is the effective communication of a manager in the selected company as an important part of internal company culture. The main aim of this work is to acquaint with the current state of communication of the selected manager of specific company, with the communication tools which the manager uses to leadership. Based on the found facts suggest changes to improve this communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Magdalena Zbránková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tůmová, Renata. Efektivní komunikace manažera ve vybraném podniku. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Stereotypy jako nástroj efektivní komunikace
Daniel Sobotka -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje
Simona Štěrbová -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová
Název
Vložil
Vloženo
Práva