Analýza marketingového řízení společnosti Korona s. r. o. – Bc. Jan Markup
Bc. Jan Markup
Diplomová práce
Analýza marketingového řízení společnosti Korona s. r. o.
Marketing control analysis in Korona ltd.
Anotace:
V práci jsou definovány základní teoretické myšlenky o marketingovém řízení s hlavním důrazem kladeným na marketingový mix. Na základě hodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu, BCG matice, marketingového výzkumu a SWOT analýze jsou navrhnuty změny sloužící k posílení pozice na trhu a získání určité konkurenční výhody.Abstract:
In this thesis there are defined and described elementary theoretical ideas about marketing business with the emphasis on marketing mix. Following the evaluation of each item of marketing mix, BCG matrix, marketing research and SWOT analysis there are suggested changes helping to intensify the position on market and to gain certain competitive advantage.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Markup, Jan. Analýza marketingového řízení společnosti Korona s. r. o.. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix společnosti Love & Story Design
Lucie Krupová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská