Tvorba tréninkových jednotek zaměřených na senzomotorické učení u hráčů ledního hokeje – Ing. Bc. Jan Vlašín
Ing. Bc. Jan Vlašín
Bachelor's thesis
Tvorba tréninkových jednotek zaměřených na senzomotorické učení u hráčů ledního hokeje
Creation of training units focused on sensorimotor learning in ice hockey players
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou senzomotorického učení v oblasti ledního hokeje. Hlavním cílem této práce je tvorba tréninkových jednotek se senzomotorickým učení pro hráče ledního hokeje ve věku 16–19 let. Při tvorbě těchto tréninkových jednotek jsem používal jak podporu odborné a metodické texty z domácích a zahraničních zdrojů. Výsledkem celé práce jsou tréninkové jednotky, které obsahují …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of sensorimotor learning in ice hockey. The main aim of this thesis is the development of training units with sensorimotor learning for ice hockey players aged 16–19 years. In the development of these trai-ning units I have used both supporting professional and methodological texts from domestic and foreign sources. As a result of the whole work, the training …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
- Reader: Pavel Pecina, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLAŠÍN, Jan. \textit{Tvorba tréninkových jednotek zaměřených na senzomotorické učení u~hráčů ledního hokeje}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2022. Available from: https://theses.cz/id/v5jih1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching Specialized Subjects