Invisible heroes in the Czech higher education landscape: auto-ethnographic narratives of (non)adaptation and second language learning – Mgr. Tatiana Dumbrava
Mgr. Tatiana Dumbrava
Diplomová práce
Invisible heroes in the Czech higher education landscape: auto-ethnographic narratives of (non)adaptation and second language learning
Invisible heroes in the Czech higher education landscape: auto-ethnographic narratives of (non)adaptation and second language learning
Anotace:
Výzkum zkoumá příběhy zahraničních studentů, kteří sdílejí různé adaptační cesty v monokulturním a monolingvistickém prostředí. Cílem výzkumu je hledat narativy, které poukazují na alternativní způsoby adaptace. Hlavní teoretické konstrukty - adaptace, identita, osvojování druhého jazyka - vycházejí z poststrukturalistického přístupu, který nahlíží na tyto koncepty v širším sociálním kontextu. Metodologický …víceAbstract:
The study explores the narratives of foreign students who share various adaptation journeys and who strive to make sense of their being different in a monocultural and monolingual education context. The research purpose is to scrutinize the counter-narratives of adaptation and show alternative paths in that respect. The main theoretical concepts are situated in the poststructuralist approach which …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a5nd0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr.
- Oponent: doc. Mgr. Sylvie Graf, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUMBRAVA, Tatiana. \textit{Invisible heroes in the Czech higher education landscape: auto-ethnographic narratives of (non)adaptation and second language learning}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/v5m88r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Mobile Language Applications as Tools in Second Language Learning.
Filip Staněk -
The Role of Anxiety in Second Language Learning
Lenka Guńková -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová