Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky – Klára Portešová
Klára Portešová
Bakalářská práce
Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky
Analysis of the Company's Mass Media Communication on the Cosmetics Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je masmediální komunikace vybrané firmy. Jejím cílem je zjistit informace a analyzovat formy marketingové komunikace firmy Notino, zjistit, jak firma komunikuje se svými zákazníky prostřednictvím masových médií a sociálních sítí. Teoretická část představuje marketingovou komunikaci, formy komunikačního mixu a masová média. Praktická část se zaměřuje na výzkum masmediální komunikace …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is mass media communication of the selected company. Its goal is to find out information and analyze the forms of marketing communication of the Notino company, to find out how the company communicates with its customers through mass media and social networks. The theoretical part presents marketing communication, forms of communication mix and mass media. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Hana Srpová
- Oponent: Dagmar Koniariková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Marketingová komunikace společnosti Notino
Natálie Lanová -
Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino
Lucie Podolová -
Green marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Dominika Žáková