Klára Portešová

Bakalářská práce

Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky

Analysis of the Company's Mass Media Communication on the Cosmetics Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je masmediální komunikace vybrané firmy. Jejím cílem je zjistit informace a analyzovat formy marketingové komunikace firmy Notino, zjistit, jak firma komunikuje se svými zákazníky prostřednictvím masových médií a sociálních sítí. Teoretická část představuje marketingovou komunikaci, formy komunikačního mixu a masová média. Praktická část se zaměřuje na výzkum masmediální komunikace …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is mass media communication of the selected company. Its goal is to find out information and analyze the forms of marketing communication of the Notino company, to find out how the company communicates with its customers through mass media and social networks. The theoretical part presents marketing communication, forms of communication mix and mass media. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Hana Srpová
  • Oponent: Dagmar Koniariková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace