Online Support for English Teachers – Bc. Aneta Tučková
Bc. Aneta Tučková
Diplomová práce
Online Support for English Teachers
Online Support for English Teachers
Anotace:
Cílem práce je vytvořit a ověřit funkčnost webové podpory učitelů anglického jazyka, která poskytne video návody, jak vést vyučovací hodiny krok za krokem s uplatněním didaktických postupů a naplněním stanovených cílů. Hlavním cílem návodních materiálů bude vybavit uživatele dostatkem vhodných aktivit, které budou v souladu s přístupem k výuce jazyků představeném v úvodních videích. Video návody budou …víceAbstract:
The aim of the work is to create and test a website support for English teachers that will provide video tutorials for leading their lessons step by step following didactic procedures and fulfilling the stated aims. The main goal of the lectures will be to equip the users with enough of suitable activities following the language teaching approach stated in the introductory videos. The videos will be …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/br6jz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michaela Šamalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
High School Students’ Attitude Towards Critical Thinking-Focused ESL Lessons
Eliška Mottlová -
ESL Students and Their Ability to Adapt Language to a Specific Context
Michaela Vasmanská -
Training Sessions in English to ESL Learners
Jiří Kadla -
Implementation of QR Codes Into an Upper-Secondary ESL Classroom and Its Impact on the Students’ Perceptions and Engagement
Vít Dostál -
Use of English in ESL Teaching at Secondary School
Eliška Wiglasz