Strategie firmy z oblasti služeb v době ekonomické krize – Bc. Petr Winkler
Bc. Petr Winkler
Master's thesis
Strategie firmy z oblasti služeb v době ekonomické krize
The company´s strategy in the area of services at a time of economic crisis
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Strategie firmy z oblasti služeb v době ekonomické krize popisuje dosavadní činnost konkrétní cestovní kanceláře a způsob, jakým finanční krize tuto CK ovlivnila. Cílem diplomové práce je změna dosavadní používané strategie, představení strategie nové a přehled nejdůležitějších změn, které je potřeba učinit pro dlouhodobé a úspěšné působení firmy na trhu. V teoretické části …viacAbstract:
This thesis titled The company´s strategy in the area of services at a time of economic crisis describes the current activity of a particular travel agency and how the financial crisis has affected the travel agency. The thesis aims to change the current strategy and to introduce a new strategy. It presents an overview of major changes that need to be done for a long and successful presence on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Vendula Macháčková, MSc. Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Winkler, Petr. Strategie firmy z oblasti služeb v době ekonomické krize. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Projekt vytvoření marketingové strategie ve vybraném podniku cestovního ruchu
Zuzana Nyulásziová -
Komunikační strategie podniku v oblasti cestovního ruchu
Jitka Bošková -
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
Vít Mašek -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu
Ondřej Sellner -
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Kristýna Škodová -
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Anna Havlíčková -
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Veronika Kysučanová -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová
Názov
Vložil
Vložené
Práva