Kristýna Škodová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu

Marketing Strategy of a Selected Tourism Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku cestovního ruchu. Jedná o čtyřhvězdičkový hotel v Praze. Hlavním cílem práce je navrhnout marketingovou strategii, která je následně rozpracována do příslušného marketingového plánu pro rok 2020. Dílčí cíle diplomové práce lze charakterizovat jako analýzu dat podniku a jejich interpretaci na základě teoretické opory, určení marketingového …více
Abstract:
This thesis address the marketing strategy of a selected tourism company. It is a four-star hotel in Prague. The main goal of this thesis is to design a marketing strategy, which is then elaborated into the relevant marketing plan for 2020. The partial objectives of the thesis can be characterized as an analysis of the company data and their interpretation based on theoretical support, determination …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Lukáš Volf

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76460