Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu – Kristýna Škodová
Kristýna Škodová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Marketing Strategy of a Selected Tourism Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku cestovního ruchu. Jedná o čtyřhvězdičkový hotel v Praze. Hlavním cílem práce je navrhnout marketingovou strategii, která je následně rozpracována do příslušného marketingového plánu pro rok 2020. Dílčí cíle diplomové práce lze charakterizovat jako analýzu dat podniku a jejich interpretaci na základě teoretické opory, určení marketingového …víceAbstract:
This thesis address the marketing strategy of a selected tourism company. It is a four-star hotel in Prague. The main goal of this thesis is to design a marketing strategy, which is then elaborated into the relevant marketing plan for 2020. The partial objectives of the thesis can be characterized as an analysis of the company data and their interpretation based on theoretical support, determination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Lukáš Volf
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76460
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor