Sledování činností public relations při Cardion ab Grand Prix České republiky 2008 – Radek Babička
Radek Babička
Bakalářská práce
Sledování činností public relations při Cardion ab Grand Prix České republiky 2008
Public relations monitoring relating to the Cardion ab Grand Prix of the Czech Republic 2008
Anotace:
Tato práce se zabývá sledováním činností a postupů oddělení public relations Automotodromu Brno, a. s. při Cardion ab Grand Prix České republiky 2008. Nejprve jsou v teoretické části popsány postupy, které doporučují odborníci z oboru public relations. V praktické části se pak sleduje, jak jsou tyto teoretické rady uplatňovány v praxi. Důležitým bodem je také sledování počtu mediálních výstupů ve vybraných …víceAbstract:
This thesis aims to monitore the procedures and activities used by the department of public relations of Automotodrom Brno, Inc. relating to the Cardion ab Grand Prix of the Czech Republic (2008). The theoretical part describes procedures recommended by public relations specialists. The practical part concentrates on applying the theory in practice. Monitoring a number of media output on one press …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: -- Aa-neuveden
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza PR aktivit a návrh komunikační platformy Celní správy České republiky
Lukáš Pochman -
Vzdělávání příslušníků Policie České republiky
Petr Martiak -
Marketingové a PR aktivity módních značek v České republice
Martina Bédiová -
Online PR kateder sociální práce na vysokých školách v České republice
Lucie ČERNÁKOVÁ -
Mykologický průzkum městského parku Javorka v České Třebové a PR Psí Kuchyně
Darina HUSÁKOVÁ -
Význam implementace PR do zdravotnických zařízení
Jana Macasová -
Plánování korporátní PR komunikace v médiích s praktickou aplikací na příkladu firmy GEFCO ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o.
Nikola Nosreti -
The Profile of a Successful Manager in Small and Medium-sized Companies in the Olomouc Region
Barbora Kopřivová