Ing. Ladislav Kučera

Bakalářská práce

Vliv ekonomické krize na marketing firem

Impact of economic recession on corporate marketing
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se rozhodl posoudit vliv ekonomické krize na marketing firem různé velikosti. Toto téma jsem volil z důvodu toho, že je aktuální a velice zajímavé. Tuto práci jsem napsal abych potvrdil či vyvrátil mnou navržené hypotézy, které jsou: 1. Vlivem krize byly firmy nuceny snížit náklady na marketing. 2. Marketingové strategie s krizí nepočítaly. 3. Vlivem krize značně utrpělo …více
Abstract:
In my bachelor thesis I decided to judge impact of economic recession on corporate marketing of companies with different sizes. I have choosen this topic because is very actual and very interesting. This thesis was written for verifying of these hypotheses: 1. Companies had to reduce their costs for marketing in impact of economic recession. 2. Marketing strategies wasn't prepared for economic recession …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Renata Chudáčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní