Bc. Karolína MÁCHOVÁ
Master's thesis
Mystery shopping
Mystery shopping
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma Mystery Shopping, neboli fiktivní nákup. Práce je rozdělena do pěti kapitol, vč. úvodu a závěru práce. Teoretická část se zabývá definicemi spojenými s tématem Mystery Shoppingu, jeho historií a procesem. Praktická část je zaměřena na Mystery Shopping v hotelnictví v jedné z největších hotelových sítí v České republice. Poslední část diplomové práce je o marketingovém …viacAbstract:
This thesis focuses on Mystery Shopping. The thesis is divided into five chapters, including an introduction and a conclusion. The theoretical part deals with definitions related to the topic of Mystery Shopping, its history and process. The practical part focuses on Mystery Shopping in the hotel industry in one of the largest hotel chains in the Czech Republic. The last part of the thesis is about …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Helena Sequensová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÁCHOVÁ, Karolína. Mystery shopping. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Public Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Polina Sorokina -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
Marketingový výzkum konkurence v oblasti Lankových senzorů ve společnosti Micro-Epsilon Czech republic, s.r.o.
Martin Prachař -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic
Volodymyr Gerashchenko -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Projekt Barum Czech Rally Zlín 2016 ve spolupráci se Slovenskem
Martin Zubíček