Iva Vaňásková
Bachelor's thesis
Marketingový plán firmy Maso Třebovle s.r.o.
Marketingová strategie
Marketing plan of the company Maso Třebovle s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu firmy Maso – Třebovle s.r.o. Marketingový plán je navrhnut především na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku a marketingového průzkumu provedeného na vzorku zákazníků této firmy. Práce definuje marketing jako takový a tvorbu marketingového plánu. Dále navrhuje konkrétní marketingový plán pro firmu Maso – Třebovle s.r.o.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB509
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2010
- Supervisor: Vítězslav Hálek
- Reader: Tomáš Kala
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇÁSKOVÁ, Iva. \textit{Marketingový plán firmy Maso Třebovle s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Available from: https://theses.cz/id/v7xpvc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová