Analýza vnitřního prostředí vybraného fitness centra – Mgr. Markéta Weisserová
Mgr. Markéta Weisserová
Bakalářská práce
Analýza vnitřního prostředí vybraného fitness centra
Analysis of Selected Fitness Centre Environment
Anotace:
Obor fitness se v současné době stále rozvíjí a rozšiřuje se skupina jeho příznivců. Vznikají nová fitness centra, cvičební styly, pomůcky a cvičení je stále pestřejší a efektivnější. Aby se fitness centrum udrželo a bylo úspěšné na trhu fitness je důležité mít dobře postavený management a marketing. Cílem této práce bylo vytvořit marketingové strategie pro vybrané fitness centrum. Tyto strategie zajistí …víceAbstract:
Fitness is a highly developing discipline nowadays and the group of its fans is increasing too. New fitness centres, kinds of exercising are established, new modern aids are used. To be able to compete and to be successful at the market it is vital to form a plausible and complex management and marketing. The aim of this thesis was to create marketing strategies for a selected fitness centre. These …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bw4oc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Renáta Vychodilová
- Oponent: Mgr. Jan Došla, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing florbalového klubu TJ Znojmo LAUFEN CZ
Martin Pánek -
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Stanislav Šafránek -
Management a marketing vybraného sportovního klubu
Adam Zubík -
Využití fanouškovských tokenů jako nástroj marketingu sportovního klubu
Antonín Valášek -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Analýza marketingu vybraného sportovního klubu
Jan Žanta -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík