Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech – Alena Pumprová
Alena Pumprová
Bakalářská práce
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Viral marketing and the use of social media in Czech companies
Anotace:
Předmětem bakalářská práce je představení pro někoho stále poměrně neznámého pojmu virálního marketingu a tím, jak, a zda vůbec ho české společnosti využívají při své marketingové komunikaci. Virální marketing poskytuje firmám příležitost oslovit s minimálními náklady maximum zákazníků. Z toho důvodu by bylo žádoucí zvážit jeho zařazení do marketingového portfolia společnosti. Rovněž se práce zabývá …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PUMPROVÁ, Alena. \textit{Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/v80h4q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing optikou teorie nových médií
Barbora Kašparová -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo -
Sociální sítě a jejich role v sociální práci
Veronika JURIŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses v80h4q v80h4q/4
16. 9. 2019