Vývoj reklamy v českých zemích – Bc. Gabriela Englerová
Bc. Gabriela Englerová
Bachelor's thesis
Vývoj reklamy v českých zemích
Development of Czech Advertising
Abstract:
Bachelor thesis describes development of advertising in Czech Republic and in the world. Thesis analyzes advertising since 1870 until today. It includes historical, economical and cultural background of this development. The theoretical part deals with the advertising law, the Advertising Council and history at the theoretical level. The practical part confirms the theory based on practical demonstrations …viacAbstract:
Bakalárska práca sa venuje vývoju reklamy na území Českej republiky a vo svete. Práca analyzuje reklamu približne od roku 1870 až po súčasnosť. Venuje sa historickému, ekonomickému a kultúrnemu pozadiu tohto vývoja. V teoretickej časti sa práca venuje zákonom o reklame, Rade pre reklamu a histórii na teoretickej úrovni. V praktickej časti je teória potvrdzovaná na základe praktických ukážok. Záver …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ykyku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Etika a morálka v reklamě
Tomáš Votruba -
Etika v reklamě v ČR a zahraničí
Marie Ryklová -
Etika v reklamě
Tereza Martinovská -
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ -
Etika v reklamě
Tina Chaibiová -
Etika v reklamě
Markéta Srbová -
Etika v reklamě
Michaela Němcová