Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Marie Heřmánková
Bc. Marie Heřmánková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
The Analysis of marketing communication of selected company
Abstract:
HEŘMÁNKOVÁ, Marie. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 69 stran. Bakalářská práce nese téma Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti, podnikající v oblasti poskytování služeb zemědělským subjektům a zabývající se obchodem se zemědělskými komoditami. Cílem této práce je zhodnocení současné marketingové komunikace a navrhnutí …moreAbstract:
HEŘMÁNKOVÁ, Marie. The Analysis of marketing communication of selected company. [Bachelor’s Dissertation]. The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 69 pages The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of a selected company, which business in the area of providing services to agricultural subjects and which trade in agricultural commodities. The aim of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/hcht3/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová