Bc. Venglář Venglář

Bakalářská práce

Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz

Online marketing campaign the e-shop www.tiktakhodinky.cz
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh dalšího postupu firmy na základě realizace online marketingové kampaně a jejího vyhodnocení. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Obsah teoretické části bude zaměřen na komunikační mix, marketingové plánování, popis jednotlivých nástrojů online marketingové komunikace, jako jsou PPC kampaně, E-mailing, sociální média a další. Praktická část bude …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose the next steps of the company based on the implementation of an online marketing campaign and its evaluation. The bachelor thesis contains a theoretical and practical part. The content of the theoretical part will focus on the communication mix, marketing planning, description of individual tools of online marketing communication, such as PPC campaigns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/hahs8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management