Business strategie malého podniku – Bc. Natálie Skřičková
Bc. Natálie Skřičková
Diplomová práce
Business strategie malého podniku
Business strategy of small enterprise
Anotace:
Tématem této diplomové práce je business strategie malého podniku. Cílem práce je popsat založení společnosti s ručením omezeným a na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku zvolit vhodnou business strategii. Závěr diplomové práce obsahuje doporučení, která přispějí ke konkurenceschopnosti podniku.Abstract:
Topic of this thesis is business strategy of small enterprise. The aim of the thesis is to describe establishing of a limited liability company and to choose a suitable business strategy based on the analysis of the internal and external company environment. The conclusion of this thesis contains recommendations that will contribute to the competitiveness of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ygkmq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Petr Malý -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
David Novák -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Jan Smetana -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Katarína Šlesaríková -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Roman Šmída -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Soňa Dudrová -
Podniková strategie malého podniku
Barbora Hubičková -
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Pavel Kadlec