Ing. Roman Šmída

Diplomová práce

Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu

Strategy of a company in the e-business field
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ je strategická analýza prostředí vybraného podniku z oblasti e-businessu a návrh konkrétní strategie optimální pro dosažení stanovených cílů. V teoretické části jsou představena specifika malého a středního podnikání, definována oblast e-businessu, identifikován teoretický aparát pro strategického řízení, plánování …více
Abstract:
The subject of thesis "Strategy of a company in the e-business field" is a strategic analysis of the environment of the chosen company in the field of e-business and design specific strategies optimal to achieve those objectives. The theoretical part presents the specifics of small and medium-sized enterprises, defined e-business, identified theoretical apparatus for strategic management, planning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
  • Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta